ВІДДІЛ ЗБУТУ

ДИСПЕТЧЕРСЬКА

ГРАФІК РОБОТИ

Реєструйся зараз та керуй послугами без зайвих турбот!

КОНТАКТИ

ВНЕСЕНО ЗМІНИ В РОЗМІР ПЛАТИ ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Тарифи

ДО ВІДОМА АБОНЕНТІВ КП "ВОДОДАР"

Адміністрація КП “Вододар” інформує, що з 1 лютого 2025 року для абонентів КП «Вододар» внесено зміни в розмір плати за абонентське обслуговування, який по договору/особовому рахунку на місяць становитиме:

  • для будинків, у яких встановлений вузол комерційного обліку — 51,26 грн./абон. з ПДВ (в т.ч. з централізованого водопостачання 33,46 грн./абон. з ПДВ, з централізованого водовідведення 17,80 грн./абон. з ПДВ);
  • для будинків, у яких відсутній вузол комерційного обліку — 35,60 грн./абон. з ПДВ (в т.ч. з централізованого водопостачання 17,80 грн./абон. з ПДВ, з централізованого водовідведення 17,80 грн./абон. з ПДВ);
  • для будинків, у яких встановлений вузол комерційного обліку лише на одну з послуг (або централізоване водопостачання, або централізоване водовідведення) — 33,46 грн./абон. з ПДВ.

Зміна розміру плати за абонентське обслуговування КП «Вододар» пов’язана із зростанням цін на матеріальні ресурси та послуги інших організацій (телекомунікаційні, банківські, інформаційні…)

На плату за абонентське обслуговування призначається державна субсидія і надаються пільги.

Нагадуємо, що плата за абонентське обслуговування включає наступні витрати:

  • прийом та адміністрування платежів за надані послуги;
  • контроль за технічним станом і експлуатацією вузлів комерційного обліку;
  • реєстрація приладів обліку та перевірка технічного стану мереж у споживачів, наявність пломб на приладах обліку, зняття показів, контроль за дотримання термінів повірки та відповідності калібрів лічильників;
  • звірка розрахунків та проведення роботи з споживачами – боржниками щодо оплати ними заборгованості за надані послуги, а у разі потреби відключення (припинення) від мереж централізованого водопостачання та водовідведення;
  • обстеження рівня благоустрою та кількості проживаючих осіб у квартирах, де відсутні прилади обліку води, щодо відповідності застосування нормативів (норм) споживання;
  • виявлення самовільних підключень, несанкціонованого відбору води та скиду стоків, оформлення актів та застосування відповідних штрафних санкцій;
  • вручення приписів, повідомлень, попереджень та рахунків за надані послуги;
  • ведення документації щодо об’єктів водоспоживання та водовідведення абонентів і накопичення інформації про засоби обліку (марка, калібр, заводський номер, технічний стан, місце розташування, наявність обвідних ліній та пломб на водомірних вузлах, інше) та забезпечення її збереження;
  • проведення обстеження внутрішньо-будинкових систем водопостачання та водовідведення з управителями багатоквартирних будинків на предмет наявності витоків води в мережах, самовільного підключення споживачів до мереж чи без облікового користування послугами;
  • обмін інформацією з банками та фінансовими установами, з якими заключено договори на приймання платежів від споживачів про стан розрахунків за надані послуги водопостачання та водовідведення;
  • забезпечення роботи «контакт-центру», обслуговування офіційного сайту підприємства, особистого кабінету споживачів, підтримка Viber-боту та сторінки КП;
  • розгляд скарг, звернень та претензій, які надходять від споживачів, консультування та ділове листування з усіх питань, що стосуються розрахунків за надані послуги централізованого водопостачання та водовідведення.
  • Повідомити про аварію

    Якщо ви володієте інформацією про аварію, яка сталася, будь ласка повідомте нам!


  • Вам потрібна
допомога?

    Зверніться до нас і ми вирішимо Ваше питання

  • Шановні абоненти!

    Прохання передавати покази приладів обліку з 15 числа до кінця поточного місяця, через особовий кабінет або чатботи

  • Оплата комунальних
послуг

    Щоб швидко оплатити комунальні послуги, перейдіть за посиланням

Тарифи

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗМІНУ ТАРИФІВ!

Рішення Виконавчого комітету Бориславської міської ради № 63 від 18 лютого 2025р. ПЕРЕГЛЯНУТИ >>>

картинка новини