Повідомити про аварію
Якщо ви володієте інформацією про аварію, яка сталася, будь ласка повідомте нам!
Оголошення
КП «Вододар» інформує:
Останнім часом у громаді поширюється інформація про блокування банківських карток споживачів за наявну заборгованість перед КП "Вододар". Зважаючи на актуальність цього питання, надаємо роз`яснення. Проблема боргів особливо гостра для нашого підприємства. Одним із методів впливу водоканалу на боржників є претензійно-позовна робота.
Перший крок - юридична служба підприємства подає заяву до суду про видачу судового наказу. Відтак скеровується цей наказ до державної виконавчої служби або приватного виконавця. Вони безпосередньо займаються стягненням боргу.
Виконавча служба (приватний виконавець) може використовувати різні методи впливу на боржника, одним з яких є блокування банківських карток та рахунків.
Важливо, що боржник має всі шанси не допустити цього моменту. Попередньо несумлінний споживач отримує не один тривожний дзвінок. Про борг щомісяця підприємство нагадує у квитанціях-повідомленнях про оплату послуг. Водночас на адреси боржників відділ збуту скеровує листи-претензії. Якщо після цього нема ніякої реакції, справа переходить у судову площину. На адресу споживача після розгляду справи суд скеровує копію судового наказу. У випадку нехтування проблемою уже виконавча служба надсилає боржнику листа про відкриття виконавчого провадження, яке може завершитися саме блокуванням банківської картки.
Отож, щоб боржнику заблокували картку, він має мінімум знехтувати трьома офіційними попередженнями про наявну заборгованість.
У цій ситуації важливо вчасно відреагувати: сплатити борг або ж прийти у КП "Вододар" і заключити договір про його розтермінування. Підприємство практикує розтермінування боргів для споживачів, які через матеріальну скруту не мають можливості сплатити борг одним платежем. Варіанти вирішити проблему є. Якщо боржник ними не скористався, то нарікати може лише сам на себе.
Висловлюємо щиру подяку сумлінним платникам. Лише завдяки їм підприємство має можливість і надалі здійснювати свою господарську діяльність для забезпечення мешканців нашого міста водою.
З повагою, адміністрація КП «Вододар»
Якщо ви володієте інформацією про аварію, яка сталася, будь ласка повідомте нам!
Зверніться до нас і ми вирішимо Ваше питання
Прохання передавати покази приладів обліку з 15 числа до кінця поточного місяця, через особовий кабінет або чатботи
Щоб швидко оплатити комунальні послуги, перейдіть за посиланням
Оголошення
Адміністрація змушена вживати заходи до абонентів-боржників щодо примусового стягнення заборгованості за послуги водопостачання та водовідведення, а саме:
Контролюй рахунки
Оплачуй послуги швидко
Отримуй квитанції в один клік
Дізнавайся про оновлення вчасно
Щоб розпочати роботу в особистому кабінеті,
зареєструйтесь або авторизуйтесь
за посиланням: